بررسی بهترین مدل های رنده برقی
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های رنده برقی را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های رنده برقی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. امروزه دستگاه های رنده برقی توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه رنده برقی در بازار تبدیل بشوند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پارس خزر ، گاسونیک و ... خواهیم پرداخت که توانسته اند در این زمینه خوب عمل بکنند و به یکی از بهترین مدل های رنده برقی در بازار تبدیل بشوند و برای خرید محصولی مناسب باشند. رنده و خرد کردن مواد غذایی یکی از کارهای بسیار سخت در آشپزخانه می باشند و با وجود دستگاه های رنده برقی اینکار به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. 

رنده برقی مناسب چه کسانی است؟


رنده برقی برای هر آشپزخانه‌ای کارایی دارد. فرقی ندارد که گیاهخوار هستید یا نه؛ ورزشکارید یا رژیم غذایی خاصی را برای کاهش وزنتان انتخاب کرده‌اید؛ در هرصورت این ابزار کاربردی برای هر کسی که زیاد از سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌کند، بسیار کارآمد خواهد بود.

از طرفی، با استفاده از رنده برقی، نیاز شما به رنده دستی کاملا از بین خواهد رفت. برای بسیاری از ما، استفاده از رنده دستی، کاری زجرآور و خسته‌کننده است.

این مسئله برای کسانی که دچار ضعف عضله‌اند، به آرتروز یا رماتیسم مبتلا هستند یا به‌علت افزایش سن قوای بدنی ضعیف‌تری دارند هم بسیار کارآمد خواهد بود.

رنده برقی به شما کمک می‌کند تا مصرف سبزیجات را افزایش دهید و این مسئله، عاملی برای بهبود سبک تغذیه و افزایش سلامتی شما خواهد بود.

 

فهرست بهترین رنده برقی در بازار ایران

 

رنده برفی سافلون مدل FSM-110


این رنده برقی مناسب تهیه انواع سالاد است و به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی انواع سبزیجات را خرد و قطعه‌قطعه کنید. طراحان رنده برقی سافلون مدل FSM-110 با قرار دادن ۴ رنده مخروطی متفاوت، دست شما را در انواع برش باز گذاشته‌اند تا به‌سادگی سبزیجات را به‌هرشکلی خرد کنید.

توان: ۱۵۰ وات
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
ظرفیت: ۰.۵ لیتر
جنس بدنه: استیل
قیمت: ۱میلیون و ۸۵۰ هزارتومان
امکانات: مجهز به ۴ تیغه مخروطی برای انواع برش، امکان جداسازی تمام قطعات، مجهز به پایه ضدلغزش، سیستم قفل ایمنی و چرخش دوطرفه تیغه.

 

رنده برقی تفال MB7535

برای رنده یا خلال‌کردن میوه یا سبزیجات‌مختلف به صورت یکنواخت، می‌توان از رنده‌های برقی مختلف استفاده کرد. رنده برقی تفال مدل MB7535 محصولی با درت موتور 200 واتی، دارای 3 تیغه مختلف برای رنده و برش است.

به‌وسیله این رنده می توانید برش‌های ریز، درشت و برش‌های چیپس مانند بزنید و از قطعات یکنواخت مواد برای غذاهای مختلف استفاده کنید. قطعاتی که خرد یا رنده می‌شوند مستقیما وارد ظرف سالاد یا هر ظرف مورد نظر شما می‌شوند و بلافاصله قابل استفاده خواهند شد.

سری‌های رنده‌ها به راحتی جدا و نصب می‌شوند. قطعات مختلف جداشونده دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

رنده چندکاره کیپ NJM-2200TK

رنده برقی مولینکس مدل DJ50 که در بازار لوازم‌خانگی برقی به سالادساز دستی مولینکس هم معروف است، بدون سختی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های معمول رنده‌کن یا غذاسازها وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد.

کافی است دیسک رنده‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده، در دستگاه قرار دهید، درپوش را گذاشته و دستگاه را بالای ظرف نگه‌دارید تا با فشار دکمه‌ی روی دستگاه، موتور حرکت کرده و دیسک را به چرخش در‌آورد. حالا زمان آن است که میوه و سبزیجات موردنیاز تهیه‌ی سالاد را از بالا وارد آن کنید تا پس از رنده‌شدن از سمت دیگر خارج‌ شده و وارد ظرف شوند.

 

بهترین رنده برقی: رنده برقی Presto 02910


این رنده یکی دیگر از رنده‌های برقی مارک چینی Presto است که توانسته در این لیست جای بگیرد. این رنده برقی با اندازه جمع و جور خود فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند؛ بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و به سرعت می‌تواند میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی مانند پنیر را تکه تکه کند. شما با این دستگاه می‌توانید به سرعت مواد اولیه یک پیتزا، ساندویچ، دسر و سوپ را آماده کنید. تیغه‌های فولادی ضد زنگ متنوع در آن این امکان را به شما می‌دهد که این مواد غذایی را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش دهید. به منظور شست‌وشو، کافی است قسمت‌های قابل بازسازی را از دستگاه خارج کرده و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی بهترین مدل های رنده برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: